Regulamin
Willa Podhalanka
Regulamin
W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień, prosimy o zapoznanie się z regulaminem rezerwacji i zasadami pobytu w obiekcie Willa Podhalanka.
Osoby korzystające z pobytu w obiekcie zwane są w dalszej części regulaminu Gośćmi.
Osoba dokonująca rezerwacji w obiekcie oraz płatności za rezerwację zwana jest dalej Rezerwującym.
Wynajmujący:
Willa Podhalanka
Maciej Ślimak
ul Miłośników Podhala 26 a
34 – 425 Biały Dunajec
Informacje podstawowe:
1. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem, jego akceptacją oraz zobowiązaniem do przestrzegania zasad jego użytkowania.
2. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu Obiekt ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług Gościom, którzy je naruszają. Osoby te zobowiązane są do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracownika Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu.
3. Rezerwacji pobytu dokonuje się na osobę prywatną lub firmę, która będzie dokonywać płatności
4. Wystawiamy faktury VAT. Jeśli życzą sobie Państwo fakturę konieczne jest poinformowanie o tym wcześniej, przy dokonywaniu rezerwacji. Z uwagi na obowiązujące od 1.01.2020 r. przepisy prawa wystawienie faktury do paragonu na którym nie ma podanego numeru NIP nabywcy nie jest możliwe.
Regulamin rezerwacji:
1. Dokonanie rezerwacji możliwe jest w następujący sposób : on-line- poprzez stronę internetową: willa-podhalanka.pl , telefonicznie – pod numerem telefonu +48 661967940 bądź drogą mailową na adres: rezerwacja @willa-podhalanka.pl
2. Gwarancją rezerwacji wiążącą obie strony jest dokonanie przedpłaty/ wpłaty zadatku w formie przelewu na konto bankowe
3. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
4. Właściciel ma prawo anulować wstępną rezerwację w ciągu 24 h bez podania przyczyny.
5. Opłata za pobyt, pozostała do zapłaty, po uwzględnieniu kwoty zadatku, dokonywana jest w dniu przyjazdu. Płatność może zostać uregulowana gotówką
6. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 500 PLN, która jest zwracana w dniu wyjazdu po sprawdzeniu domku.
7. Wysokość przedpłaty/zadatku wynosi 30% wartości rezerwacji
8. Przy rezerwacji należy podać następujące dane: datę przyjazdu i wyjazdu, dane osobowe i kontaktowe, ilość osób, które będą przebywać w Obiekcie
9. Osoba dokonująca rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat
10. Osoby niepełnoletnie mogą zamieszkiwać w domku wyłącznie z osobami pełnoletnimi
Odwołanie rezerwacji:
1. Zadatek nie zostanie zwrócony w przypadku odwołania rezerwacji w terminie krótszym niż 60 dni przed przyjazdem.
2. W przypadku rezerwacji pobytu na okres Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Świąt Wielkanocnych oraz długich weekendów zadatek jest bezzwrotny.
3. W przypadku rezygnacji z pobytu lub wcześniejszego wyjazdu z przyczyn losowych , niezależnych od obiektu , należność za niewykorzystane dni nie zostanie zwrócona
Zameldowanie oraz wymeldowanie:
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
2. Zakwaterowanie następuje w dniu przyjazdu, po otrzymaniu kluczy.
3. Rezerwujący po przyjeździe dokonuje odbioru domku
4. W razie zauważenia jakichkolwiek zniszczeń zobowiązany jest zgłosić je niezwłocznie właścicielowi.
5. W przypadku korzystania z domku większej ilości osób niż podano w rezerwacji, właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
6. Do korzystania z Obiektu uprawnione są wyłącznie osoby zameldowane w Obiekcie. Gość nie może przekazywać wynajętego domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
7. Po upływie pobytu Gość ma obowiązek zgłosić swój wyjazd celem odbioru domku przez właściciela Obiektu.
8. Pobyt może zostać przedłużony w miarę dostępności
Regulamin Pobytu:
1. Goście zobowiązani są w szczególności do: utrzymywania we własnym zakresie porządku i czystości w domku, korzystania z urządzeń obiektu w sposób niepowodujący uszkodzeń ani pogorszenia ich stanu
2. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Rekompensata finansowa wynosi 100% kosztów poniesionych przez obiekt na naprawy urządzeń
3. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w obiekcie otwartego ognia, a ponadto: żelazek, grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących ich wyposażenia. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
4. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 6:00. W przypadku naruszenia ciszy nocnej Wynajmujący zobowiązany będzie pokryć koszty ewentualnej interwencji wezwanych służb.
5. Użytkownicy domku mają obowiązek takiego zachowania, by w godzinach ciszy nocnej w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób, a w ciągu dnia było zgodne z normami społecznymi i poszanowaniem prawa do wypoczynku innych osób przebywających na terenie Obiektu.
6. Osoby odwiedzające naszych Gości proszone są o opuszczenie obiektu przed godz. 22
7. Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzeń rzeczy wniesionych przez Gości do domku regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, Obiekt nie przyjmuje depozytu.
8. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za brak, uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób
9. Zakaz chodzenia w szpilkach oraz butach narciarskich w domku.
10. Zakaz grillowania na balkonie oraz tarasie- jest to tego przeznaczone miejsce w ogrodzie.
11. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających lub zachowujących się wulgarnie.
12. Koszt pobytu ustalany jest indywidualnie dla Rezerwującego i uzależniony jest od długości pobytu, terminu i liczby osób.
13. W obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu i stosowania niedozwolonych używek.
14. Korzystając z kominka prosimy o ostrożność, nie dopuszczać do nadmiernego nagrzania i pozostawiania ognia w kominku na noc i podczas wyjścia z domu , korzystanie z kominka odbywa się na własną odpowiedzialność i ryzyko użytkownika. Kominka można używać wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem, do palenia w nim drewnem przy zamkniętych drzwiczkach komory spalania.
15. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się pozostawiania rozpalonego kominka bez nadzoru.
16. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny, a także wszelkie następstwa tych czynów oraz za zaistniałe sytuacje na terenie obiektu.
17. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia, sytuacje losowe spowodowane zjawiskami atmosferycznymi i żywiołami takimi jak: ewentualny brak wody, prądu, dostępu do Internetu.
18. Wychodząc z domku należy sprawdzić, czy urządzenia zostały wyłączone, a okna i drzwi zamknięte.
19. Przebywanie zwierząt w obiekcie możliwe jest wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z Wynajmującym i może wiązać się z dodatkową opłatą. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się telefonicznie
20. Wszelkie imprezy, spotkania towarzyskie, itp., możliwe są wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z Wynajmującym
21. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności względem Gości z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, a powstałych z przyczyn niezależnych od Wynajmującego
22. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności prawno-cywilnej z tytułu roszczeń w przypadku zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała lub śmierci Gości lub osób trzecich na terenie obiektu Willa Podhalanka w okresie pobytu
Informacje dodatkowe:
1. Oferujemy bezpłatny parking zlokalizowany na posesji
2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za parkowany samochód ani pozostawione w nim mienie.
3. Na terenie obiektu dostępny jest bezpłatny Internet Wi-Fi.
4. Goście mają możliwość odpłatnego korzystanie ze strefy SPA – balii z jacuzzi i sauny suchej znajdującej się na terenie Willa Podhalanka . Jest to strefa prywatna, rezerwowana na wyłączność (pomieszczenie prywatne). W trosce o bezpieczeństwo każdy z Gości przed rozpoczęciem korzystania ze strefy SPA winien zapoznać się z Regulaminem balii z jacuzzi oraz sauny suchej, być świadomym co do własnych przeciwwskazań oraz podpisać oświadczenie, iż zapoznał się z ww. regulaminami i korzysta z tych urządzeń na własną odpowiedzialność. Dzieci do 18 roku życia mają wstęp niedozwolony, jeśli pojawią się w strefie SPA odpowiedzialność za nie ponoszą ich rodzice lub opiekunowie prawni
Reklamacje:
1. W przypadku stwierdzenia uchybień w jakości świadczonych usług, Goście mogą złożyć reklamację drogą mailową na adres: rezerwacja@willa-podhalanka.pl
2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Wynajmujący poinformuje Gości e-mailem zwrotnym na adres e-mail Gościa w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Wynajmującego
Życzymy miłego pobytu
Polityka prywatności RODO
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Maciej Ślimak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą F.P.U.H „ LOUIS” Maciej Ślimak Willa Podhalanka ,ul. Miłośników Podhala 19 , 34-425 Biały Dunajec NIP: 7361525489, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2. Kontakt do administratora możliwy za pośrednictwem poczty e-mail: rezerwacja@willa-podhalanka.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i wykonania umów o świadczenie usług, rozpatrzenie skarg i reklamacji, dochodzenie roszczeń związanych z umową, windykacja należności, wykonanie obowiązków podatkowych oraz rachunkowych. Pozyskane przez Nas dane osobowe przekazujemy innym podmiotom, które będą je przetwarzały, w szczególności: podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń, organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas obowiązków (na przykład: Urząd Skarbowy, PIP, ZUS, Urząd Miasta Zakopane), podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym naszą działalność (systemów komputerowych, hostigu) oraz podmiotom świadczącym usługi księgowo – kadrowe oraz prawne.
4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).
5. Podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usług i wykonania nałożonych na administratora obowiązków (w tym opłaty miejscowej). W przypadku niepodania danych koniecznych do zawarcia takiej umowy, administrator odmówi jej zawarcia, ze względu na brak możliwości jej wykonania.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez złożenie oświadczenia w tym przedmiocie za pośrednictwem poczty e-mail lub pisemnie adres pocztowy administratora.
7. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8. Pani/Pana dane osobowe dotyczące zawartych umów będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy. Dane zawarte w dokumentach rozliczeniowych będą przechowywane do czasu upływu okresu przedstawienia zobowiązania podatkowego, chyba, że ustawy podatkowe stanowią inaczej. Dokumenty związane z reklamacjami będą przechowywane przez okres jednego roku od czasu zakończenia procesu reklamacji. Dokumenty pozyskane z systemów rezerwacyjnych będą przechowywane przez okres trzech lat.
Regulamin korzystania z sauny suchej
1. Korzystanie z sauny możliwe jest codziennie od 15.00 do 22.00, po uprzedniej rezerwacji, założonej z minimalnie godzinnym wyprzedzeniem (korzystanie w innych godzinach tylko po uzgodnieniu z gospodarzem.
2. Czas dostępności dla Gości może ulec zmianie z przyczyn organizacyjnych.
3. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z Regulaminem sauny oraz bezwzględnie stosować się zarówno do niego, jak i poleceń Gospodarzy obiektu.
4. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
5. Z sauny należy korzystać w kostiumie bawełnianym. Przebywanie w niej w stroju innym niż bawełniany może spowodować jego zniszczenie.
6. Przed wejściem do sauny należy umyć ciało mydłem, wytrzeć się do sucha oraz zmienić obuwie na kąpielowe.
7. W saunie suchej należy używać własnego ręcznika w celu uniknięcia bezpośredniego kontaktu ciała z powierzchnią drewnianą.
8. Niedozwolone jest korzystanie z sauny w kolczykach, biżuterii, łańcuszkach, zegarkach, okularach i szkłach kontaktowych.
9. W saunie może przebywać jednocześnie maksymalnie 6 osób. W czasie przebywania w saunie nie należy smarować ciała i twarzy żadnymi kremami.
10. Z sauny suchej NIE MOGĄ korzystać osoby: cierpiące na jakiekolwiek dolegliwości skórne i inne choroby zgodnie z przeciwwskazaniami lekarza (przeziębienie, grypa, gorączka, grzybica, choroby skóry, ostra faza trądziku różowatego, nadciśnienie, żylaki, wrzody, niewydolność nerek, choroby płuc, astma, choroby weneryczne, epilepsja, jaskra, daltonizm, choroby serca, schorzenia ostre i przewlekłe, tarczyca, nowotwory, guzy, ogniska zakaźne np. ból zęba) oraz kobiety w ciąży, osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, osoby poniżej 18-go roku życia bez opiekuna.
11. Zabrania się polewania pieca wodą lub jakimkolwiek środkiem chemicznym.
12. Dopuszczalna – ze względów bezpieczeństwa – temperatura dla ciała w saunie suchej to 80°C.
13. Dwukrotne wejście do sauny na około 15 min. jest zabiegiem wystarczającym dla organizmu. Dłuższe przebywanie jest niebezpieczne dla zdrowia.
14. Po każdorazowym wyjściu z sauny należy się schłodzić. W przerwie i po zakończeniu pobytu w saunie wskazany jest wypoczynek oraz uzupełnienie poziomu płynów w organizmie.
15.W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia pozwalającego na korzystanie z sauny, należy skonsultować się z lekarzem.
16. Z sauny mogą korzystać tylko osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z niej. Za skutki zdrowotne przebywania w saunie Gospodarze Willi Podhalanka nie ponoszą odpowiedzialności.
17. Za ewentualne zniszczenia korzystający ponoszą pełną odpowiedzialność, w tym finansową.
18. Osoby naruszające porządek publiczny lub Regulamin sauny, a także niestosujące się do zaleceń Gospodarzy będą usuwane bez zwrotu poniesionych kosztów wstępu.
19. Willa Podhalanka nie odpowiada za uszkodzenia ciała i wypadki wynikające z naruszenia Regulaminu oraz nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy.
Regulamin balii z jacuzzi
1. Korzystanie z balii możliwe jest codziennie w godzinach od 15.00 do 22.00, po uprzedniej rezerwacji u gospodarzy, założonej z minimalnie 24 godzinnym wyprzedzeniem (korzystanie w innych godzinach tylko po uzgodnieniu z Gospodarzem).
2. Czas dostępności dla Gości może ulec zmianie z przyczyn organizacyjnych.
3. Przed wejściem do balii należy zapoznać się z Regulaminem balii oraz bezwzględnie stosować się zarówno do niego, jak i poleceń Gospodarzy obiektu. Korzystanie z balii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
4. Z balii mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby całkowicie zdrowe. Korzystając z niej Goście deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typu zabiegów.
5. W balii i na terenie przyległym należy poruszać się ostrożnie, gdyż nawierzchnia może być śliska.
6. Przed wejściem do balii należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu oczyszczenia skóry z wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
7. Jednorazowo w balii przebywać może maks. 6 osób.
8. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z balii tylko pod opieką dorosłych oraz na ich odpowiedzialność, dzieci poniżej 4 roku życia nie powinny korzystać z balii.
9. W balii nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych, przed wejściem należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe (ryzyko poparzeń).
10. W balii obowiązuje zakaz:
– wstępu osobom których stan wyraźnie wskazuje na stan nietrzeźwości lub stan pod wpływem innych środków odurzających
– spożywania napojów alkoholowych lub innych środków odurzających
– palenia tytoniu
– wnoszenia opakowań szklanych, ostrych narzędzi oraz innych przedmiotów niebezpiecznych
– konsumpcji artykułów żywnościowych
– zanieczyszczania, wrzucania resztek jedzenia i wszelkich przedmiotów do wody
– wchodzenia w ubraniu i obuwiu oraz używania mydła i innych środków chemicznych
11. Z balii nie powinny korzystać osoby, których oznaki zewnętrzne wskazują na choroby skóry, otwarte skaleczenia, choroby zakaźne, trudno gojące się rany, brak higieny osobistej, padaczkę, trudności w oddychaniu, zaburzenia równowagi oraz agresywne zachowanie.
12. Osoby o niestabilnym stanie zdrowia powinny korzystać z balii ze szczególną ostrożnością lub po skonsultowaniu się z lekarzem. Za skutki zdrowotne przebywania w balii Willa Podhalanka nie ponosi odpowiedzialności.
13. Za ewentualne zniszczenia korzystający ponoszą pełną odpowiedzialność, w tym finansową